Наші співробітники забезпечать доставку Вашого замовлення швидко та вчасно.

Підтверджені замовлення надсилаються протягом 1-2 днів.

Замовлення оформлені до 12-00 зазвичай відправляються цього ж дня, оформлені пізніше 12-00 будуть надіслані наступного дня.

Доставка по Україні: - Нова Пошта 1-2 діб або УкрПошта - до 10 днів. Дізнатися про приблизний час доставки до вашого місця Ви можете на сайті транспортної компанії.

Доставка замовлень вище 2500 грн у будь-який населений пункт на території України до офісу\відділення\складу "Нової Пошти" - БЕЗКОШТОВНО (крім оплати післяплатою).

Коли посилка доставлена в офіс, Нова Пошта сповістить Вас SMS з номером ТТН (товарно-транспортна накладна).

Одержувач має самостійно забрати посилку з офісу транспортної компанії протягом п'яти робочих днів. Після п'яти днів незатребувані посилки відправляються назад.

Повторне відправлення замовлення лише за передоплатою та за рахунок отримувача.

Накладений платіж:

Надсилання замовлення тільки після оплати послуг доставки

оплата замовлення провадиться в офісі транспортної компанії або кур'єру при отриманні замовлення. Обов'язково вимагайте у працівників транспортної компанії розкрити посилку. Уважно огляньте речі.

Переказ коштів продавцю оплачує покупець за розцінками транспортної компанії.

Оплата на картку Приват

Після оплати повідомте час та номер квитанції про оплату або прізвище платника (власника картки, з якої робили оплату).

Оплата через систему Приват24

Для здійснення оплати у Вас має бути реєстрація в системі Приват24 та картка ПриватБанку. Оплата відбувається через захищене з'єднання за банку через Приват24. Ми не вимагаємо та не отримуємо дані Вашої кредитної картки. Після успішної оплати статус замовлення автоматично змінюється на "оплачено". Ми отримаємо сповіщення від банку і відразу відправимо Ваше замовлення. Повідомляти про оплату не потрібно, але якщо Ви повідомите, то прискоріть ідентифікацію платежу.

Оплата через систему LiqPay

Необхідна кредитна картка VISA або MASTERCARD будь-якого банку. Авторизація та підтвердження платежу через мобільний телефон за допомогою разових SMS паролів. Оплата відбувається через захищене з'єднання за банку. Ми не вимагаємо та не отримуємо дані Вашої кредитної картки. Після успішної оплати статус замовлення автоматично змінюється на "оплачено". Ми отримаємо сповіщення від банку і відразу відправимо Ваше замовлення. Повідомляти про оплату не потрібно, але якщо Ви повідомите, то прискоріть ідентифікацію платежу.

Відповідальність за вибір (визначення) розміру лягає на покупця. Зі свого боку, щоб допомогти у виборі правильного розміру, ми розмістили таблиці розмірів кожного товару. Інформація, що міститься в цих таблицях, має виключно рекомендаційний характер і не може бути підставою для пред'явлення претензій до продавця.

Якщо Ви вже отримали Ваше замовлення, але потім вирішили замінити розмір, це можливо без проблем, за умови збереження товарного вигляду та наявності потрібного Вам розміру у нас.
Претензії на заміну розміру приймаються протягом 14 днів із моменту отримання замовлення.

Якщо потрібного розміру немає, ми із задоволенням замінимо Вам товар на будь-який інший (з нашого магазину), який Ви вкажете.

У разі обміну або повернення вже оплаченого товару (не підійшов розмір, модель чи інша причина), вартість доставки оплачує покупець.

Обов'язковою умовою обміну (повернення) купленого товару є збереження товарного вигляду, бірок, ярликів, оригінальної упаковки.

Замовлення on-line приймаються цілодобово 7 днів на тиждень без вихідних та святкових днів.

Замовлення обробляються з 09-00 до 18-00 без вихідних, окрім святкових днів.

Приємних покупок!